Cara PAntas Hilangkan Jerawat dan Jeragat

Anda Ada Masalah Muka Berjerawat & Jeragat? Jerawat andanaik berulang-ulang kali ditempat yang sama dan sukar sembuh? Jeragat anda bertompok-tompok, berkerakkehitaman dan merebak keseluruh muka?

TAHUKAH ANDA MUKA ANDA BOLEH CANTIK 5 KALI GANDA DARI SEKARANG ????

 

title1

 

Fenomena baru kini melanda malaysia

packaging1

packaging2

Sekarang Masanya Untuk Anda Join Komuniti Pengguna OXYGEN SERUM ARIQA 02+ CELLTECH Yang Telah Berjaya Mendapat Wajah BARU Mereka.

OXYGEN SERUM ARIQA 02 + CELLTECH Telah Dirumus Khas Untuk Merawat Masalah Kulit Rakyat Malaysia & Kesannya Boleh Dirasai Seawal 24jam.

Dengan hanya 2 hingga 3 kali spray setiap hari berkuasa menghapuskan masalah berikut :

  • JERAWAT BATU, JERAWAT PASIR, BENANAH, BENGKAK DAN KEMERAH-MERAHAN
  • JERAGAT BERTOMPOK-TOMPOK, BINTIK-BINTIK HITAM
  • BEKAS PARUT JERAWAT YANG SUKAR HILANG
  • BLACKHEAD / WHITEHEAD TAK KUNJUNG HENTI
  • KULIT WAJAH BERMINYAK DAN SENSITIF
  • KULIT BERKEDUT DAN GARIS HALUS
  • KULIT YANG KUSAM / GELAP DAN SURAM
  • TONA KULIT TIDAK SEKATA
  • KESAN HITAM DI BAHAGIAN KETIAK
  • KULIT MUKA TAMPAK KASAR, GATAL DAN BERSISIK
  • TONA KULIT TAK SEKATA DAN BERBELANG-BELANG

model-produk-ariqa

Pengesahan Kementerian Kesihatan Malaysia

KKM NO = NOT150403493K

arrow

tanda-tanda

  • Anda habiskan banyak masa depan cermin dan dalam bilik air belek muka
  • Tepi cermin muka dan dinding anda penuh nanah,blackhead, dan darah
  • Pakai baju apa pun rasa macam buruk je..
  • Nak pilih tudung lama sebab muka dah tak lawa
  • Menunduk bila lalu depan orang ramai
  • Tangan duduk tak senyap,mesti di muka jika kekosongan waktu walaupun 1 minit

Jika YA jawapan anda, anda sememangnya berada di laman web yang betul. Teruskan membaca… Tanpa melengahkan masa lagi saya memperkenalkan…

.

menghapuskan-jerawat

OXYGEN SERUM ARIQA 02 + CELLTECH adalah satu produk unik yang mampu nampak kesan perubahan anda dalam jangkamasa yang singkat seawal 7 Hari kerana :

  1. Bahan Semulajadi Dan Tidak Berbahaya OXYGEN SERUM ini diperbuat dari 100% bahan yang kaya dengan vitamin dan khasiat bagi kecantikan kulit pada wajah. Ia juga dapat melembut serta menyerikan kulit dan menjadikan kulit anda semakin sihat dan bermaya.
  1. Bau wangi Dan Menyenangkan Ia tidak seperti produk kecantikan yang lainyang mengeluarkan bau tidak menyenangkan.
  1. Mudah dibawa dan digunakan OXYGEN SERUM ini boleh digunakan bila-bila masa sebab mudah dibawah tinggal spay sahaja.

 

kelebihan

SESUAI UNTUK SEMUA JENIS KULIT :

BERMINYAK, SENSITIF, KERING, NORMAL, BERJERAWAT, BERSISIK, BERPARUT DSBNYA MALAH SANGAT SESUAI UNTUK KULIT BAYI TERUTAMA YANG MEMPUNYAI MASALAH ECZEMA.

Mengapa OXYGEN SERUM ARIQA 02 + CELLTECH baik untuk wajah anda??

Vitamin A – Membantu memperbaiki tisu badan, mengelakkan kekeringan kulit dan melambatkan kesan penuaan.

Vitamin C – Membantu mengekalkan paras kolagen yang penting untuk membaiki kulit rosak serta menjaganya agar selalu licin, tegang dan sihat.

Vitamin E – Satu lagi yang penting untuk kulit cantik terutama yang mengalami masalah kulit seperti jerawat dan sebagainya adalah vitamin E yang juga merupakan antioksidan. Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas serta mencerah,melembab,menghalus,melicin dan menegangkan kulit

Sebab-sebab utama anda harus memiliki produk OXYGEN SERUM …untuk penjagaan kulit muka.

.

kandungan2

 

jaminan-pulangan-wang-kembali

 

cara-guna

Cukup spray pada muka 2 hingga 3 kali kemudian urut lembut muka anda agar setiap OXYGEN SERUM meresap ke dalam kulit muka anda. Ulang prose ini setiap hari untuk mendapatkan kesan yang maksimum.

*Boleh digunakan sebelum ataupun selepas makeup (OXYGEN SERUM tidak merosakkan makup anda)

..

TESTIMONI PENGGUNA OXYGEN SERUM ARIQA 02 + CELLTECH

testimoni

t1

t2t3t4t5t6t7t8t9t10

t11t12t13t14

Customer kami ke 800 juga berkongsi testimoni menakjubkan

11100418_1082857661740706_1283462834_n (1)

.

Anda masih ragu – ragu lagi ?

Kami akan menjawab persoalan yang bermain di fikiran anda

  • Berkesan Ke OXYGEN SERUM?
    Belum cuba belum tahu, sudah ramai  pengguna telah berpuashati. Kami telah menerima ramai testimoni dari mereka yang mendapat kesan positif dari penggunaan OXYGEN SERUM ini.
  • Berapa Lama Nak Lihat Kesannya?
    Bergantung kepada jenis kulit dan tahap masalah kulit anda. Kesan paling cepat yang pernah berlaku dikalangan pengguna kami ialah seawal 24 jam.
  • Kalau Tak Berkesan? Rugi La Saya…
    Bagi yang ragu-ragu dan takut rugi, kami nasihatkan supaya anda tidak mencuba OXYGEN SERUM ini. Kami hanya mampu menyediakan ikhtiar dengan HARGA MAMPU MILIK untuk anda, selebihnya adalah usaha dan komitmen anda sendiri. Kami berani memberi jaminan bahawa OXYGEN SERUM ini berkesan berdasarkan testimoni-testimoni yang diberikan oleh pelanggan2 kami sebelum ini.
  • Apa Yang Membuatkan OXYGEN SERUM Ni Tak Berkesan Kepada Mereka?
    Banyak faktor yang menyebabkan perkara ini berlaku. Antaranya ialah jenis kulit, jerawat lama, penggunaan yang tidak betul dan yang paling menyedihkan ialah, mereka terbeli PRODUK TIRUAN.
  • Apa Bahan-Bahan Yang Digunakan Dalam OXYGEN SERUM Ni?
    OXYGEN SERUM ni terdiri daripada bahan-bahan semulajadi, 4 kandungan utama ialah With Hazel, olive Oil, Lavender Water, Colagen, Extract bunga carmomile. 

     

  • Adakah
  • ampu memilikinya dan mampu kelihatan menawan.
  • Gerenti Sampai Ke Rumah Ke Selepas Saya Bayar Ni?
    Kami telah poskan beribu-ribu umit OXYGEN SERUM setakat ini, anda sama sekali tak perlu risau soal penghantaran ini.
  • OXYGEN SERUM Ini Selamat Digunakan?
    OXYGEN SERUM ini selamat digunakan, tidak menegelupas, halal dan dikilangkan oleh kilang bertaraf GMP
  • Apakah Jantina Dan Umur Yang Sesuai Untuk Menggunakan OXYGEN SERUM Ni?
    OXYGEN SERUM ni sesuai digunakan oleh kaum lelaki & perempuan juga untuk semua peringkat umur.
  • Apa Kelebihan OXYGEN SERUM Ni Berbanding Produk Lain?
    Ia hanya sebiji OXYGEN SERUM yang mudah digunakan, mudah dbawa ke mana2 & tidak leceh seperti set kecantikan lain. Yang paling penting, dengan harga rendah, semua orang m

Ok! Sudah lihat kesan hebat pada mereka yang telah guna Oxygen Serum O2+Celltech, Tapi berapa Harga Oxygen Serum Ariqa O2+Celltech?

 

2 Sebab Kenapa anda perlu cuba ARIQA OXYGEN SERUM

#Sebab Pertama!
Jika anda tidak nampak kesan langsung setelah menggunakan ARIQA OXYGEN SERUM ini. Beritahu kami, kami akan pulangkan 100% jumlah yang anda bayar**

#Sebab Kedua!
ARIQA OXYGEN baru saja dilancarkan & kami yakin dalam masa beberapa minggu ini, website ini akan dipenuhi dengan testimoni-testimoni hebat termasuk dari ANDA! Apa tunggu lagi?

Anda masih risau untuk cuba?

Apa yang anda perlu risau?
Risau tidak berkesan?

Jika tidak berkesan, kami akan pulangkan 100% wang anda!
Kenapa perlu risau?

Risau barang tidak sampai?

Jika barang tidak sampai, kami akan hantar semula produk anda!
Kenapa perlu risau?

Risau tidak dapat di hubungi?

Jika selepas pembelian, anda ada sebarang masalah, anda boleh hubungi Customer Careline kami :

Kenapa perlu risau?

jaminan-pulangan-wang-kembali

Jangan sampai wajah anda jadi begini.
Inilah Kesan jika kita lambat bertindak

 

muka-jerawat

Jangan berlengah lagi, Bertindak Sekarang!

arrow

APA TUNGU LAGI ??

BERTINDAK SEKARANG

Jangan sampai JERAWAT DAN JERAGAT anda merebak ke seluruh muka dan badan

Macamana nak oder ???

HARGA

RM90 sahaja…..

Jika ingin tawaran Beli 2 Percuma 1

anda hanya perlu  sms/wassup kod kupon diskaun

Sms <ariqa 2> ke 0125806029
Sms <ariqa 2> ke 0125806029
Sms <ariqa 2> ke 0125806029

P/s : Produk Ariqa tidak mengelupas, halal dan selamat digunakan

Cara Menghilangkan Jeragat

Rawatan jeragat berkesan

jeragat

jeragat-muka

Ramai yang tidak faham dengan punca jeragat.Mereka beranggapan bahawa dengan menyapu krim dimuka dan makan beberapa produk makanan tambahan sahaja masalah mereka akan pulih.

Ini adalah konsep yang salah sama sekali dan hasilnya anda dibayangi kebingungan kerana sudah berkilo-kilo krim dicuba dan berpuluh-puluh produk digunakan masalah anda tidak pernah selesai.

Malahan ada yang menghabiskan beribu-ribu ringgit  membuat rawatan laser tetapi masalah selesai hanya seketika sahaja..Jeragat akan timbul  datang balik selepas beberapa bulan kemudian kerana punca jeragat bukan sahaja disebabkan kulit luaran sahaja.

Mengapa perkara ini terjadi  ?

Jawapannya mudah ringkas sahaja.Jeragat terjadi disebabkan oleh faktor hormon, genetik,cuaca dan penggunaan alat kosmetik yang mengandungi pengelupasan.Faktor umur adalah faktor utama. Kebiasaan jeragat terjadi kepada wanita yang berusia 25 tahun keatas. Perubahan hormon yang berlaku kepada mereka menyebabkan jeragat terjadi.

Perubahan hormon ini biasa berlaku?

  • Semasa proses kehamilan dan mengandung.
  • Selepas bersalin atau melahirkan anak.
  • Kedatangan haid yang tidak stabil.
  • Pra monopause
  • Monopuase
  • Penggunaan ubat-ubatan kimia yang menggangu hormon seperti pil perancang dll

Faktor yang kedua terjadinya jeragat ?

  • Penggambilan makanan kesihatan yang tercemar dengan bahan GMO dan sintentik.
  • Penggunaan pil vitamin dan makanan tambahan yang tidak berkualiti.
  • Pengambilan makanan yang tercemar dengan suntikan hormon seperti ayam,daging dll.
  • Penggunaan kosmetik yang mengandungi pengelupasan.

Faktor ketiga terjadi jeragat?

  • Dedahan cuaca panas yang terlampau dan lama.
  • Dedahan cahaya matahari yang mengandungi UV.
  • Bekerja ditempat panas dll.

Faktor pertama dan kedua adalah merupakan faktor yang terbesar dan faktor ketiga adalah faktor sampingan.

Jadi bagaimana nak rawat jeragat dengan berkesan ?

Penemuan saintifik dan sudah terbukti berkesan andalah menggunakan kaedah alternatif yang selamat dan berkesan menggunakan kaedah biochemic iaitu kaedah homeopati menggunakan garam tisu mineral.Bebas kesan sampingan sebab menggunakan mineral semulajadi dan bukannya bahan kimia serta boleh diambil oleh semua orang bahkan kanak-kanak sekali pun selamat.

Tetapi konsep perubatan homeopathy bukanlah bersifat “sniper” iaitu menembak tepat kepada masalah kesihatan seperti kebanyakkan ubat-ubat yang berkonsep “drug”. Sebaliknya remedi homeopathy menjadi “askar peninjau” yang mengenal pasti punca masalah dan akan bertindak merawat punca masalah tersebut. Tidak dinafikan kadang-kadang remedi homeopathy memang agak lambat, tetapi kesannya boleh diharapkan.
Ini bermakna jika merawat jeragat, bukan hanya jeragat sahaja yang dirawat tetapi remedi homeopathy akan merawat seluruh badan.
Secara logiknya jika terjadi jeragat maka akan ada puncanya seperti masalah hormon yang menjadi masalah utama setiap wanita. Terjadinya jeragat pada seseorang wanita itu disebabkan oleh faktor mengandung, mengambil pil perancang dan hormone replacement therapy (HRT), di mana semuanya akibat masalah hormon. Selain dari faktor genetik, bangsa dan terdedah kepada sinaran matahari (UV).
Sepia 200

Penggunaan krim luaran sahaja tidak mencukupi bagi jeragat yang sudah lama terjadi dan sukar untuk dipulihkan.Oleh itu menjadi tanggungjawab kita memulihkan secara dalaman. Kini dengan teknologi biochemic daripada cabang homeopati.Kak Zu telah membawa masuk satu rumusan biochemic yang sudah terbukti memulihkan jeragat yang sukar pulih,jeragat yang jauh duduk dibawah kulit dan jeragat yang sudah lama dan merebak.namun begitu ia juga amat sesuai bagi mereka yang menghidapi jeragat biasa atau permulaan.

Remedy biochemic yang dimaksudkan adalah sepia 200. Remedy ini dihasilan daripada remedy garam tisu mineral yang sudah terbukti berkesan merawat jeragat. Sepia 200 dihasil dengan rumusan homeopathy yang begitu selamat sehingga kanak-kanak umur 6 bulan pun boleh mengambilnya tanpa sebarang kesan sampingan

Sepia 30, 200, 1M dan 10M (mengikut pontensi)

Sepia adalah remedy homeopathy yang mengaitkan semua masalah gangguan hormone (hormone imbalance), terutama yang terjadi kepada wanita melepasi umur 40 an yang akan terjadi perubahan di kulit seperti melasma, hyperpigmentation dan blackhead. Ketiga-ketiga masalah tersebut adalah berbentuk jeragat kehitaman atau coklat yang mencacat penampilan muka seseorang wanita.

Selain jeragat Sepia juga boleh membantu meringankan kesakitan sewaktu haid dan symptom menopause, masalah haid, kehilangan libido, rambut menipis dan kemurungan.

Sepia 200 bertugas memembaiki tisu-tisu dan sel -sel kulit yang mati, menyingkirkan kesan jeragat dan bintik-bintik hitam diwajah secara dalaman. Sepia 200 juga sungguh lembut tindakannya tanpa menyebabkan kesan pengelupasan yang akan menipiskan kulit. Selain itu sepia 200 memberi nutrisi yang baik untuk kesihatan kulit. Memperbaiki struktur kulit yang rosak dan mengenerasikan

Melasma Free

Masalah jeragat sering menganggu penampilan sesorang wanita, namun masalah jeragat jarang-jarang terjadi kepada lelaki. Ini ialah kerana jeragat atau melasma adalah berkaitan masalah hormon, dan boleh dikatakan wanita mengalami masalah ketidakstabilan hormon lebih kerap berbanding lelaki.   Kebanyakkan masalah kesihatan wanita adalah berpunca dari ketidakstabilan hormon seperti jeragat.

Kenapa Biochemic ?

Biochemic atau garam tisu adalah persediaan homeopathy di dalam bentuk mineral inorganic yang menyamai garam mineral yang terdapat di dalam tubuh manusia. Terdapat 12 garam mineral di dalam tubuh manusia, seperti yang telah dibuktikan oleh pengasas perubatan biokimia atau biochemic iaitu Dr Shuessler seorang doktor  Jerman yang mengkaji abu mayat pada akhir tahun 1880 dan mendapati terdapat 12 garam mineral di dalam tubuh manusia.

Pada pendapat Dr Shuessler 12 garam mineral ini amat penting untuk mengimbang aktiviti selular (cellular activity) dan kesihatan pada umumnya. Kekurangan garam mineral ini adalah amat kritikal untuk tubuh mengimbang sistem tubuh dan terjadi ketidakselesaan pada tubuh (dis-ease) . Penemuan ini telah memanfaatkan  jutaan orang dengan mengguna kaedah biochemic pada potensi rendah untuk membantu mempercepatkan penyerapan nutrient, proses ini akan menguatkan dan menambah tenaga kepada tisu-tisu yang hidup. Garam tisu akan memberi sokongan kepada fungsi sel yang lebih cekap mengekalkan tahap kesihatan pada tahap terbaik, menambah baik keadaan fizikal dan emosi.

Garam tisu akan membantu fungsi asas sel-sel termasuk mengimbang kuantiti air, penghadaman, menyahtoksin, elastisiti sel-sel, menambah oksigen, membekal nutrisi dan sodium-postasium pada kadar yang stabil. Kaedah ini telah terbukti berkesan lebih 200 tahun, malah amat selamat untuk bayi baru lahir, ibu mengandung dan dewasa. Melasma Free adalah gabungan beberapa remedi garam tisu yang digelar sebagai “bioplasma”. Bioplasma ini akan membantu mengimbang hormon dan akan menghapus jeragat atau melasma  yang menganggu penampilan anda.

Punca Jeragat (Melasma/Chloasma)

Punca terjadi melasma tidak dapat dikenalpasti sehingga kini, tetapi hasil dari kajian patologi (kajian penyakit), melasma mungkin berpunca dari pengambilan pil perancang, terapi penganti hormon (HRT dan progesterone), ubat penenang, sejarah di dalam keluarga dan  kerap terdedah kepada sinaran matahari. Kebanyakkan kes melasma atau  jeragat adalah berpunca kerana terdedah kepada sinaran uv yang terlalu kerap.

Kerap kali wanita mengandung juga akan mengalami jeragat, ia dipanggil chloasma. Wanita mengandung akan mengalami pertambahan hormon estrogen, progesterone dan melanocyte stimulating hormone (MSH) sewaktu trimester kedua dan ketiga. Begitu juga wanita yang mengambil terapi penganti hormon sewaktu pra dan selepas menopause, di mana hanya hormon estrogen yang menguasai tubuh wanita tersebut.

Cara terbaik untuk “consume” kedua-dua remedi ini dengan mengguna kaedah selang-seli kalau orang kampung saya kata “alternate”. Contohnya begini tidak semestinya di mulai dengan Sepia 200 atau Melasma Free.
Jika anda bermula dengan mengambil Melasma Free contoh hari pada hari Isnin, esoknya hari Selasa Sepia 200 pula.
  • Isnin – 4 biji Melasma Free di kemam/hisap sebelum makan atau sewaktu perut kosong 3 kali sehari.
  • Selasa - 4 biji Sepia 200 di kemam/hisap sebelum makan atau sewaktu perut kosong 3 kali sehari.
  • Rabu – Melasma free, ulang langkah seperti di atas
  • Khamis – Sepia 200, ulang langkah seperti di atas
  • Jumaat – dan seterusnya sampai habis dan order yang baru hehe…
Disarankan untuk mengambil selama 90 hari berturut-turut untuk mendapat kesan yang terbaik
FAQ
1. Saya hamil dan mengandung,boleh ambil remedy ini?
Boleh, sepia dan melasme free adalah remedy oral yang kaya dengan garam mineral dan baik untuk ibu-ibu mengandung dan anak dalam kandungan.
2. Adakah ubat ini dapat kelulusan dan ada KKM ?
Sepia,melasme free, carmino complexion cream dan merry gold soap bukan di lkasifikasikan sebagai ubat  dan tidak tertakluk dengan akta racun 1952. Oleh itu semua remedy single homeopathy bukannya ubat dan tidak perlu KKM.
3. Adakah remedy ini halal ?
Ya.sudah tentunya halal,kandungannya tiada unsur-unsur binatang dan meragukan.
4. Bolehkah ambil dengan ubat lain?
Boleh, jarakakan 1-2 jam dan jangan ambil serentak
5. Berapa lamakah tempoh keberkesanannya?
Tempoh bergantung pada masalah dan punca jeragat samada masalah hormon dll. Cadangan hendaklah diambil dalam tempoh 3-5 bulan untuk mendapatkan kesan terbaik dan penyembuhan secara holistik.
6. Bagaimanakah cara cepat nak membelinya?
Cara cepat sila SMS code M3 atau M4 ke 0123400557
7. Apa beza M3 dan M4?
M4 adalah set lengkap terdiri daripada 4 produk dengan 2 remedy oral,1 soap dan 1 cream.Manakala M3 tiada cream. Jika jeragat anda masalah berpunca daripada hormon,genetik set M3 memadainya. Jika jeragat berpunca daripada cuaca,dan dedahan panas serta kulit mengelupas set M4 baik untuk anda. Set M4 ini sesuai dan bagus sekali bagi mereka yang ingin mencatikakan kulit dan memutihkan secara semulajadi kerana cream carmino complexion yang digunakan sebelum tidur baik untuk nutrisi kulit.
8. Saya takut nak beli online,takut kena tipu?
Kami menjalankan perniagaan secara jujur di online sudah sekian lama. Pelanggan kami tiada masalah menerima pesanan mereka.
9. Berapa lamakah proses penghantaran?
Kami menggunakan khidmat poslaju.Anggaran sampai 1-3 hari bekerja di semenanjung. 2-5 hari bekerja di sabah dan sarawak.
10. Bilakah pesanan akan dipos jika bayaran sudah dibuat?
Kami akan semak bayaran anda dan jika bayaran sudah disahkan.Pengeposan akan dibuat pada hari yang sama bagi order sebelum 4 pm. Dan selepas 4 pm akan dipos keesokan harinya.
11. Produk ini asal dari mana?
Material produk diimport dari Pakistan dan India. Formulasi dibuat oleh pakar homeopathy Dr Anwar dari Malaysia.semua bahan yang digunakan halal dan suci.

Set Jerawat Komprhensif Untuk Masalah Berulang-Ulang

Tahukah penyebab UTAMA jerawat anda ?

 

Nota : Hanya remedi atau ubat oral Dr.Reckeweg yang dihasilkan di Germany, Krim dan sabun adalah buatan India, yang dipanggil Carmino Complexion Cream dan Soap, hanya bekas sahaja telah dinaiktaraf

Jerawat tidak mengenal bangsa , darjat dan keturunan, hampir 80% remaja gadis dan lelaki di Malaysia mengalami jerawat akibat dari pemakanan dan polusi. Akhirnya anda boleh tersenyum dengan kaedah paling selamat didunia!

Jerawat atau akne merupakan masalah kulit yang biasa, yang bukan hanya akan meninggalkan parut di muka sahaja tetapi akan menjadikan seseorang itu merasa rendah diri, kerana tekanan perasaan akibat rasa rendah diri sehinggakan ramai yang terjebak dengan ubat-ubat jerawat dan produk-produk kosmetik yang merbahaya. Akibatnya masalah jerawat dan kulit semakin bertambah teruk.

“Untuk merawat sehingga sembuh jerawat yang dimuka anda, adalah sangat KRITIKAL untuk anda memahami punca SEBENAR yang menyebabkan jerawat terjadi…” ( TIDAK seorang pun ahli dermatologi atau sesiapa pun yang pernah memberitahu anda)…

Testimoni pengguna

salam doc..ada bnd lupa nak gitau doc.. jrwt makin berkurangan n sembelit pun dah ok

tp 1 yg sy br prasan bila dah 3 minggu ambil pakej komprehensif R7,23,53, krim calendula n sabun, kulit

bdn mcm jd cerah sikit..sbb kwn2 yg tgor. 2 mggu lps sy main basket wakil

campus. apa lagi kulit tgn n muka burn gila la..skrg burn kat tgn dah

hilang mlh kelihatan lg cerah dr b4 ni. kat muka plak, burn tu tak la

hilang sepenuhnya tp still kwn2 ckp sunburn tu dah mula pudar n cepat

pulak tu..kwn2 yg lain still burn lg so diorg tny apa yg sy pkai..so sy

pon promote la produk2 homeopati ni..hehehe..alrite

itu shj..selamat brbuka doc..

Cik Dy, Shah Alam.

 

PUNCA sebenar terjadinya jerawat

Owhh .. tidak bukan kerana bacteria seperti yang anda agak dan baca di online, jika disebabkan bacteria pastilah jerawat akan menjadi penyakit berjangkit..

Juga bukan kerana diet pemakanan yang salah (jika akibat diet yang teruk pastilah lagi ramai yang akan mengalami jerawat, tetapi bukan semua yang mengamalkan diet yang tidak teratur mengalami masalah jerawat).

Pasti anda begitu MISTERI apakah PUNCA utama jerawat?

Testimonial Pengguna 2

Alhamdullilah jerawt sy dh kurng walau masih ada yg kcl tumbuh 2,3 tmpt.sy nk bli lg set Komprehensif tu R7,23 & 53 sabun dank rim tu pun bes. R7 kwn nk ordr.dulu sy yg sms doc lwt mlm.doc suggst pakej n sabun n 2 krim tu.sy nk bnk in dlm 25 hb or 26.tunggu gaji.agak2 smua 4 brg ada tk doc tarikh tu.

Cik Jie, Kelantan D.N


PUNCA sebenar terjadinya jerawat

Hanyalah 2 perkara dan tidak lebih dari 2 perkara berikut…

…Pengumpulan toksik yang terjadi di dalam darah dan sistem limfa di mana hati (liver) gagal untuk menyahtoksik dan meneutralkan darah untuk dibekal ke sel-sel dan akibat ketidakseimbangan hormon….

Tidak begitu jelas ..begini…

Bila kita bernafas atau makan ia akan mengumpul toksin. Hati akan bekerja keras untuk meneutralkan toksik-toksik tersebut. Bila anda alami sembelit, maka anda meletakkan hati pada situasi yang amat sukar untuk meneutral toksin-toksin yang terhasil, lalu akan menjurus kepada pengeluaran toksin ke kulit dan muka. Akhirnya toksin yang berlebihan itu akan menyebabkan pengeluaran toksin ke kulit dan muka, akibatnya menjadi jerawat dan pelbagai masalah kulit.

Hati (liver) bertanggungjawab untuk menyahtoksik darah yang datang dari kolon atau usus besar, paru-paru dan sistem limfatik. Bila sudah dineutralkan,

darah tersebut akan bergerak ke seluruh tubuh. Darah yang dineutral itu akan membekalkan sel-sel dengan oksigen dan fungsinya untuk proses penghadaman nutrisi.

Dan

Hormon adalah berunsur kimia di dalam tubuh yang digunakan sebagai utusan di antara organ dan memberi isyarat untuk organ-organ tersebut bertindak apa yang sepatutnya.

Berbalik kepada jerawat anda.. hormone androgenic akan memberi arahan kepada kelenjar minyak di kulit untuk menghasilkan sebum atau minyak di kulit dengan kuantiti yang sepatutnya untuk “dikeluarkan”

Jika hormone androgenic terjadi dengan banyak dan terapung di sekitar kelenjar minyak atau sebum, maka terjadilah “pengeluaran berlebihan” sebum atau minyak di kulit.

 

Testimonial Pengguna 3

Pink —: lepas saya makan pkej komprehensif ni tu. Krim dan sabun tu kulit saya licin

Pink —: saya ingat saya perasaan kali adik saya tegur

Dr—: owhh

Pink —: oooo upenye saya tak perasaan le, lps amik r7 sembelit ok jerawat pn slow down

Pink —: mmg betul ar

Pink —: hihihi

Dr—: hehehe

Dr—: alhamdulilah

Pink —: alhamdulillah

Pink —: segala puji bagi Allah

Cik Ida, Manjalara KL

Jerawat akhil baligh… mengapa terjadi ?

 

Jerawat sering terjadi bila seseorang kanak-kanak lelaki atau perempuan menghampiri atau setelah akil baligh kerana..

Terjadi gelombang yang besar (seolah-olah litar pintas) pada kadar serentak atau sekaligus yang dihasilkan oleh androgenic hormone.

Apabila proses ini terjadi, hati akan menjadi “sesak”, proses peneutralan menjadi perlahan akibat “kerja tambahan” selain untuk meneutral toksin yang dihasilkan sebelum ini, lalu terjadi pertindihan hormon-hormon serta darah bertoksin didalam hati akibat “serbuan” tersebut.

Bila hati gagal untuk “bekerja kuat”. Darah akan dipenuhi lebihan hormone androgenic dan darah bertoksin yang akan mengakibatkan “breakout” yang menggila di muka remaja tersebut.

Testimonial Pennguna Ke 4

Ass’kum doc . Saya baru berumur 16 thn, jerawat mula naik bila saya mula period pada form 1, dahi , pipi dan dagu ..besar2 pulak tu, mak dah beli mcm2 ubat sapu tetapi makin teruk ada la, mujur sepupu saya sudah mencuba pakej ni dan hampir pulih pun.. so saya minta mak orderkan. Dah hamper masuk bulan kedua doc , saya suka bau sabun tu sedap sangat, krim pun ok tetapi bila minum R7,R53 dan R23 hihihihi tak sedap tapi demi untuk cantik saya teruskan juga. Ada ke lain2 remedi atau pakej untuk saya teruskan doc?

Ina, Sandakan Sabah

Holistic Homeopathy Acne & Scar Teatment

 

Jerawat tidak mengenal bangsa , darjat dan keturunan, hampir 80% remaja gadis dan lelaki di Malaysia mengalami jerawat akibat dari pemakanan dan polusi. Akhirnya boleh tersenyum dengan kaedah paling selamat didunia!


Kerap kali bila jerawat mula tumbuh dimuka, anda akan panik , dan tidak tahu bagaimana hendak mendapat rawatan dan nasihat.

Bagaimana untuk mendapat kulit yang cantik tanpa membahayakan kesihatan dan kesan sampingan ?

Homeopati adalah sistem perubatan yang berusia lebih 2 abad yang menawarkan remedi (tidak disebut ubat kerana homeopati tidak menggunakan sebarang dadah) yang selamat, lembut, berkesan dan boleh diharap, untuk remaja dan juga orang dewasa.

Di Malaysia kesedaran tentang bahayanya produk kosmetik semakin meningkat, ramai yang mencari-cari produk yang selamat dan tanpa kesan sampingan. Oleh itu produk homeopati mendapat permintaan yang tinggi kerana kesan penyembuhannya tidak artificial tetapi adalah penyembuhan yang sebenar.

Bagaimana rawatan secara Holistik Homeopati ?

Homeopati tidak merawat masalah kulit seperti jerawat dengan hanya menyapu krim dan membenam jerawat kedalam kulit muka. Konsep Homeopati lebih menyeluruh dan percaya rawatan secara holistik adalah penting dimana merawat keseluruhan tubuh pesakit bukan hanya pada muka atau di mana penyakit itu terjadi sahaja.

Pakej Holistic Homeopathy For Acne And Scar Treatment, adalah remedy 100% persediaan Homeopati yang rumus khas oleh pakar-pakar Homeopati Germany khusus untuk merawat jerawat dan parut. Disedia di dalam bentuk cecair untuk mempercepatkan proses penyerapan ke dalam sel-sel tubuh.

R7 – Setiap masalah kulit seharusnya bermula dengan rawatan mencuci hati (liver drainage treatment) yang akan membantu menghapus pengumpulan sejumlah toksin yang terdapat didalam tubuh, pengumpulan toksin didalam tubuh adalah penyebab utama terjadinya masalah kulit yang teruk dan kronik.

R23 – Adalah untuk rawatan masalah eczema yang akiut (tiba-tiba) dan kronik (lama), jerawat, kesan hitam bila luka atau jerawat mula sembuh (scabs), lepuhan (blister) dan kulit kering yang bersisik. Biasanya erupsi (eruptions) adalah basah dan akan membentuk nanah.

R23 – Adalah remedy yang amat berkesan untuk remaja malah juga kepada orang dewasa yang mengalami jerawat batu, eczema, inflamasi kulit (dermatitis) dan pembentukan nanah . Formula ini sesuai untuk keadaan muka berminyak atau pun kering.

Cream Complexion With Aloe Vera – Krim sapuan Homeopati yang amat lembut tetapi amat berkesan untuk mengawal jerawat yang bernanah, menghapus parut dan jeragat dengan formula Homeobotanical, krim ini bebas dari bahan-bahan kosmetik, hydroquinone dan lain-lain.

Sabun Complexion – mempunyai pH yang amat sesuai dengan semua jenis kulit, formula bunga-bungaan yang mempunyai kesan antiseptic, anti-oxidant dan anti-ageing serta mencerahkan kulit. Sabun ini juga mengandungi 100% bahan Homeobotanical yang tidak tertaluk dengan bahan-bahan kosmetik atau kimia.

Cara pengambilan remedi:

Remedi R7 , perlu dihabiskan terlebih dahulu. Titis 15 titis 3 kali sehari sewaktu perut kosong.

Remedi R23 di ambil selepas remedy A1 habis , di selang seli dengan remedi R53, Titis 15 titis 3 kali sehari sewaktu perut kosong. Cara pengambilan , pagi ambil R23 , tengah hari ambil R53 dan malam ambil R32 semula.

Krim Complexion With Aloe Vera perlu diguna pada sebelah malam sahaja, selepas dicuci muka dengan Sabun Calendula Plus bersama-sama air suam. Krim disapu secara putaran keseluruh muka dan biarkan semalaman.

Harga pakej yang amat menjimat hanya RM190 dan penghantaran adalah percuma ke seluruh Malaysia , jika dibeli berasingan kos untuk keseluruhan produk-produk hebat ini ialah RM300

Cara Merawat Jeragat Dan Merawat Jerawat Dalam 14 Hari

MASALAH JERAWAT SUKAR SEMBUH DAN BERULANG-ULANG

BIASANYA DISEBABKAN OLEH 3 PERKARA

1. pertama masalah berkaitan dengan hormon dan biasa terjadi kepada remaja dan awal dewasa.

2. masalah darah kotor yang disebabkan toskin

3. masalah hati bertoksin

Bagi masalah ini rawatan luaran sahaja menggunakan krim jerawat sahaja dan pencuci adalah tidak mencukupi. Ia haruslah disusli dengan rawatan dalaman seperti mengambil remedy homeopathy

Teruskan Membaca Kerana Ramai Testimony Kami Telah Berjaya

INGINKAN WAJAH YANG CANTIK TANPA JERAWAT DI HARI RAYA AIDIL FITRI DAN MAJLIS PERKAHWINAN PADA TAHUN 2014 INI…

MASIH SEMPAT LAGI…TINGGAL SEBULAN SAHAJA LAGI UNTUK ANDA MENCANTIKKAN WAJAH ANDA

ADAKAH ANDA SUDAH BANYAK KALI GAGAL DALAM PERCUBAAN MENGHILANGKAN JERAWAT SERTA MEMUTIHKAN WAJAH SERTA BAHAGIAN ANGGOTA SULIT ANDA

ADAKAH ANDA INGINKAN WAJAH SEPERTI DI BAWAH…

MESTILA NAK KAN……HEHEHE

SAYA NAK BERKONGSI DENGAN ANDA PRODUK HEBAT YANG BERKESAN MEMBANTU ANDA YANG MEMPUNYAI MASALAH DI BAWAH….

- KULIT BERJERWAT

- JERAWAT YANG BERPARUT

- NAK HILANGKAN PARUT JERAWAT

- MENGHALUSKAN KULIT WAJAH

- KULIT WAJAH YANG GATAL

- MEMUTIHKAN PAYUDARA YANG GELAP

- KULIT BERMINYAK

- KULIT KERING DAN KUSAM

- MENGHILANG PARUT DI ANGGITA BADAN

-MEMUTIHKAN PUTING PAYUDARA

- JERAWAT BATU

- JERAWAT BERNANAH DAN BERDARAH

- KULIT YANG KUSAM DAN TIDAK BERMAYA

- KULIT BERJERAGAT

- JERAWAT RESDUNG

- JERAWAT PASIR

- JERAWAT BATU

- JERAWAT DI KEMALUAN

- WARNA KULIT TIDAK SEKATA DAN BERBELANG-BELANG

- JERAWAT DATANG KETIKA DATANG BULAN

- SUDAH MENCUBA BANYAK PRODUK TAPI KULIT MASIH BELUM BAIK

- KETIAK HITAM

- ALAT SULIT YANG GELAP

- BAHAGIAN LEHER YANG GELAP DAN ANGGOTA BADAN LAIN YANG GELAP

- KULIT SENSITIF

- KULIT MUKA YANG BERLUBANG-LUBANG

- KULIT MUKA YANG NAMPAK LIANG-LIANG TERBUKA….

DAN PELBAGAI LAGI MASALAH KULIT WAJAH KITA..

ANDA CANTIK TAPI TAK BEST LA KALAU KULIT TAK CANTIK DAN BERJERAWAT..

JANGAN TUNGGU SAMPAI JERWAT ANDA JADI MACAM NI…

USAH BIMBANG LAGI……

INGINKAN SESUATU YANG BOLEH MEMBATU ANDA MEMPUNYAI WAJAH YANG CANTIK , BERMAYA, BERSIH DAN ANGGUN DAN TAMPIL DENGAN PENUH KONFIDEN…..

MEMPERKENALKAN PENYELESAI KEPADA MASALAH ANDA

PRODUK HOMEOPATHY UNTUK MASALAH JERAWAT DAN KULIT BERMASALAH

BAGI SUAMI ATAU KEKASIH, HADIAHKAN PRODUK INI SEBAGAI TANDA KASIH DAN CINTA ANDA PADA PASANGAN ANDA….KEKASIH ANDA PASTI TERSENYUM…

PRODUK HOMEOPATHY UNTUK MASALAH JERAWAT DAN KULIT BERMASALAH

Memperkenalkan Krim hapus jerawat,jeragat,hitam bawah mata dan kutil

Kali ini kami cukup bertuah kerana di beri keizinan oleh testimony kami untuk berkongsi rahsia kejayaan beliau menghilangkan masalah jerawat,jeragat dan kulit kusam serta sunburn. Kira pakej la masalah wajah yang di alami oleh testimoni kami kali ini.

Siapa kata bahan kosmetik sahaja yang mampu mencantikkan wajah, bahan-bahan dari alam semulajadi juga mampu mencantikkan wajah seperti di atas.Jeragat, whitehead, blackhead dan kesan-kesan parut boleh dikatakan 95% hilang didalam tempoh 3 bulan dia mengguna produk yang selamat dan tanpa kesan sampingan.

Biochemic (Garam tisu) Untuk Masalah Jerawat dan Parut

Biochemic atau garam tisu yang menjadi sebahagian daripada perubatan Homeopati.

Seringkali disebut Homeopathic Biochemic adalah menggunakan konsep penyediaan remedi yang sama dengan perubatan homeopati tetapi tidak tertakluk kepada konsep seperti homeopati iaitu “serupa menyembuhkan yang serupa”, kerana biochemic membantu membekal garam tisu yang berkurangan didalam tubuh sehingga menjadi punca kepada sesuatu penyakit dan bukan kepada persamaan sesuatu simptom dengan remedi seperti homeopati.

Perubatan alternatif Biochemic sering dipraktik oleh sebahagian besar doktor-doktor homeopati termasuk saya kerana cara pemilihan remedi yang tidak terlalu banyak iaitu hanya sekadar 12 remedi yang mewakili 12 mineral atau garam tisu yang sedia ada di dalam tubuh , ia lembut dan selamat untuk semua peringkat umur, termasuk ibu-ibu mengandung dan bayi.

Biochemic telah menunjukan prestasi yang cemerlang untuk menangani pelbagai penyakit yang terjadi akibat kekurangan mineral di dalam tubuh.

Paling utama ialah masalah kulit seperti jerawat yang terjadi akibat kekurangan beberapa garam tisu yang terdapat di dalam tubuh seseorang itu.

Mengapa perlu mengambil Biochemic?

Ini ialah kerana Biochemic mampu merawat tanpa meninggalkan kesan sampingan seperti produk kosmetik atau berteraskan bahan kimia yang pasti akan menjadikan anda hanya cantik di luaran sahaja kelihatan bersih dan bebas jerawat, dengan membenam jerawat dan akhirnya menjadi nanah di bawah permukaan kulit anda tanpa anda sedari.

Muka kita secara konsisten bergelut untuk terus berada pada tahap terbaik pada setiap hari kerana sering terdedah kepada pelbagai unsur negatif seperti pencemaran udara. Kerap kali juga muka akan mengalami kekeringan atau terlalu berminyak.

Selain dari itu, hormon yang tidak menentu juga memainkan peranan yang penting, kecelaruan aktiviti hormon seperti terlalu rendahatau kadang-kadang terlalu tinggi, menambah kepada masalah yang sedia ada.

Apabila jerawat mula naik,situasi panik akan membuatkan setiap individu mula mencari ubat-ubat dan krim untuk merawat dan menghapus jerawat. Bahan-bahan merawat digunakan seperti krim-krim pencuci dan penghapus jerawat yang mengguna bahan kimia yang berunsurkan “membenam” jerawat ke bawah lapisan kulit dan menanggalakan kulit (mengelupas) akan menambah derita, seperti perumpaan “sudah jatuh ditimpa tangga”.

Oleh itu kita perlu bijak memilih konsep rawatan yang selamat, bebas bahan kimia dan yang penting tdak meninggalkan kesan sampingan seperti biochemic dan homeopati.

Perbezaan Di Antara BioScar (BS), Bio Collagen (BG) dan Bio Hyperacne (BHP)

Perbezaan di antara produk ini hanyalah kombinasi remedi untuk masalah seperti jerawat pasir, jerawat batu, jerawat bernanah dan menghilangkan parut hasil dari jerawat tersebut.

* BioScar – Acne & Scar (jerawat dan parut) yang biasanya dicadangkan kepada individu yang berjerawat pasir dan ringan, ia amat sesuai digandingkan dengan Serum For Scar serta Sabun Vitamin ACE. Bagi mereka yang mengalami jerawat yang berulang-ulang  dan lambat sembuh di galakkan megambil remedy ini

* Bio Collagen -  adalah bertujuan untuk menambah protein yang berkurangan didalam kulit dan menjadikan kulit lebih sihat dan cerah. Ia juga membantu menambah keanjalan kulit agar Nampak segar , menghapus lebihan minyak, menegangkan kulit muka dan memudarkan parut-parut.

Bio Collagen juga sesuai digandingkan dengan serum lightening , serum green leaf dan serum for scar  dan sabun ace. Selain serum , krim spf50 zarraz paramedical juga boleh digandingkan bersama-sama Bio Collagen begitu juga dengan Bio Scar dan Bios Hyper Acne. Bio Collagen boleh diambil sebagai remedi “maintenance” selepas mengambil Bio Scar dan Bio Hyper Acne.

* Bio Hyper Acne yang mengandungi kombinasi untuk merawat jerawat batu, Jerawat bernanah dan bintik-bintik hitam dan putih (blackhead & whitehead) ,dan detox serta membersih bahan-bahan yang tidak dikehendaki dibawah lapisan kulit seperti nanah,sel-sel kulit mati dan juga untuk alergik kepada makanan atau persekitaran yang tidak bersih.

Hasilnya jika individu tersebut mempunyai nanah dan sel-sel kulit mati, akan terjadi penolakan keluar dan menjadikan jerawat tersebut akan lebih teruk buat sementara waktu.

Ini adalah kesan positif, tetapi ramai yang tidak tahan dengan situasi ini dan sering panik, tetapi anda perlu bersyukur kerana nanah-nanah dan sel kulit mati itu jika dibiarkan bermastautin di bawah kulit muka anda, secara pastinya satu hari nanti anda berkemungkinan besar akan mendapat kanser kulit.

Hal ini yang membuatkan jerawat anda terus merebak ke kawasan lain dan berulang-ulang naik tanpa henti. Setelah bahan-bahan yang tidak berguna itu telah ditolak keluar dan formulasi biochemic akan mengimbangi bahan-bahan mineral yang berkurangan kepada paras yang selamat. Oleh itu anda akan memperolehi penyembuhan yang hampir sifar untuk mendapat jerawat semula.

* Bagi individu yang mengalami masalah jerawat akibat dari resdung juga bermanfaat dengan remedi biochemic kerana kombinasi untuk jerawat juga akanmerawat resdung pada masa yang sama.

Kesan Sampingan

Tidak ada kesan sampingan yang dilapurkan, biochemic adalah amat selamat untuk semua peringkat umur, ibu-ibu yang mengandung dan kepada warga emas.

Mengapa Anda Mudah “Sunburn”?.

Hydroquinone, atau benzene-1,4-diol atau quinol .. Hydroquinone digunakan dialam produk kosmetik untuk mencerahkan kulit muka. Kebanyakan Negara termasuk Food and Drug Administration Amerika Syarikat telah mengharamkan penggunaan Hydroquinone 2% semenjak 2006 lagi. Tidak dinafikan Hydroquinone bertindak dengan pantas seperti menghapus jerawat, mencerahkan kulit serta “menghakis” kulit muka yang kusam dan menjadikan kulit itu nipis serta licin.

Kesan jangka panjang ialah lapisan kulit yang sepatutnya menjadi penghadang kepada sinaran UV telah “dihakis” oleh Hydroquinone sehingga menjadikan individu tersebut mudah “sunburn” walaupun terdedah kepada cahaya UV yang minima.

Nota :

Krim-krim homeopati adalah dari estrak bahan-bahan tumbuhan dan berasaskan bahan telap air, ia tanpa bahan berminyak dan tidak ada bahan-bahan dari ekstrak haiwan

BioChemic Bio Acne

BioChemic Bio Acne Scar  berfungsi dari dalam untuk merawat masah jerawat. Parut jerawat bukan sahaja perlu dirawat daripada luar seperti penggunaan serum for scar tetapi harus dirawat dengan BioChemic Acne Scar yang akan memulihkan sel-sel kulit yang telah mati.

Penggunaan BioChemic Acne Scar akan merawat parut jerawat yang sudah lama dan baru. Supaya permukaan kulit akan menjadi licin dan parut akan hilang beransur-ansur. Formula boichemic yang digunakan sungguh selamat dan tiada meninggalkan sebarang kesan sampingan. Alami kehebtan biochemic acne scar untuk pemulihan parut secara holistik.

BioChemic Bio Acne scar ini cukup mujarab untuk merawat masalah jerawat dan parut jerawat yang baru dan lama. Biasa parut baru dalam masa 2-3 minggu akan hilang.Parut jerawat yang lama seperti berlubang memerlukan 2-3 bulan untuk hilang. gabungan dengan cream carmino dan sabun marigold akan menghasilkan kesan yang lebih pantas.

Biochemic Collagen  ( Untuk kulit cerah,licin,gebu dan hilang kedut )

Skin Nutrient With Biochemic Collagen adalah produk remedi homeopathy daripada formula Biochemic yang cukup efektif. Melalui sistem homeopathy kandungan collagen telah dimasuk dan dirakam dalam gula-gula  sukrosa.

Cara pengambilannya yang mudah.Hanya kemam dibawah lidah 4 biji , tiga kali sehari. Skin Nutrient With Biochemic Collagen dapat melicinkan kulit dan memutihkan kulit secara semulajadi dan selamat tanpa bahan kimia dan kesan sampingan.

Selain itu Skin Nutrient With Biochemic Collagen dapat menghilangkan kesan kedut dan membuat kulit menjadi licin dan gebu. Pengambilannya setiap hari dapat membaiki struktur kulit dan kekurangan colagen.

Kesannya dapat dirasai setelah 2 minggu pengambilannya. Anda pasti terpegun dengan hasilnya. Kombinasi garam tisu yang terdapat di dalam Bio Skin Nutrient With Biochemic Collagen adalah kombinasi garam tisu yang sangat diperlukan oleh sel kulit apabila radang kulit terjadi seperti jerawat batu yang besar dan merah sehingga selepas itu meninggalkan parut.

Muka menjadi berminyak dan kelihatan kusam. Biochemic collagen yang terdapat didalam kombinasi ini akan menjadi sebagai agen pencuci atau penghapus toksik dan hormon yang tidak seimbang didalam sel kulit.

Calcarea Sulp( CS6x ) mempercepatkan proses penyembuhan infeksi yang lambat untuk sembuh, terjadi discaj bernanah yang pekat berwarna kuning dan spot (kesan seperti bulatan yang keras kadang-kadang berwarna perang atau merah kemerahan) yang terjadi sewaktu proses penyembuhan untuk kembali menjadi sekata dengan warna kulit asal.

Kali Mur, (KM6x) merupakan Biochemic Collagen untuk kes-kes toksik, alergik, lendir berlebihan dan keadaan penyakit semakin bertambah teruk. Kali Mur juga amat baik untuk kes-kes resdung.

Kali Sulp, (KS6x) bekerja untuk merawat kes bernanah yang cair berwarna kuning, kulit yang bersisik akibat kulit menjadi kering.

Silica atau S30 juga merupakan salah satu kolagen juga, dimana ia digelar sebagai “memaksa toksik untuk keluar” ia mempercepatkan infeksi pada kulit seperti nanah untuk “masak” dan menyembuhkan lalu membina tisu-tisu baru bagi menghilangkan parut-parut. Silica secara semulajadinya boleh didapati didalam kulit, kuku dan tisu-tisu yang bersambung didalam tubuh kita

Bio Hyper Scar Skin

Garam tisu amat diperlukan oleh sistem tubuh untuk keseimbangan bagi keseluruhan tubuh dan amat lembut serta berkesan bagi menghapus jerawat dan lain-lain masalah kulit seperti jerawat yang bernanah, garam tisu membantu untuk mengekalkan kualiti kulit pada keadaan yang terbaik.

Bio Hyper Acne ialah hasil usaha berterusan kami untuk menawar produk yang lembut dan sememangnya garam tisu ini adalah mineral yang diperlukan oleh tubuh kita dan merupakan gandingan kepada produk berjenama Biotheraphy Cell Salt (BC) seperti BioAcne & Scar dan BioCollagen yang telah mendapat sambutan yang amat memberangsangkan.

100% Semulajadi, selamat dan anda tidak perlu gusar akan kesan sampingannya kerana ia disediakan dengan kaedah homeopati dan biochemic garam tisu.

Formula :

Cal.sulph – Berfungsi untuk membantu menghapus jerawat yang degil dan lambat untuk sembuh, kadang-kadang terjadi “letusan” (eruption) bernanah atau yang berwarna kekuningan

Kali.mur – Bertindak sebagai kolagen dan membantu menghapus bintik putih (whiteheads) dan bintik hitam (blackheads), menghapus jerawat dengan discaj atau nanah warna putih.

Kali.sulph – Melegakan “letusan” (eruption) yang berair berwarna kekuningan atau kulit yang kering serta mengelupas.

Silica – Remedi No.1 untuk menghapus jerawat dan parut akibat jerawat. Silica juga membantu menguatkan sel-sel kulit.

“PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA KE SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH DAN SARAWAK”

CARA MEMESAN

SILA TAIP

BioScar @ Bio Collagen @ Bio Hyperacne  | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

012-5806029

Opsss.. tunggu dulu.. kami bukan hanya fokus pada masalah jerawat dan parut..kami juga mempunya formula hebat untuk masalah jeragat dan sunburn yang menjadi masalah no.1 wanita di Malaysia

Beberapa hari lepas saya menerima kunjungan seorang anak yang sangat perihatin mengenai masalah ibunya, dan kelihatan gembira untuk membeli Sepia 200 & Melasma Free untuk kali yang kedua. Sejak 14 tahun lepas ibunya telah mengalami fenomena melasma yang menjadikan wajah ibunya agak “comot”. Pelbagai kaedah perubatan telah dicuba termasuk rawatan laser, yang kosnya berjumlah RM30,000!!.  Jeragat yang dilaser memang telah hilang tetapi jeragat baru pula muncul… kecewa tahap gaban dibuatnya…
Kembali kepada anak yang perihatin tadi, beliau ingin membeli Sepia 200 dan Melasma Free untuk kali kedua kerana jeragat yang “mencomotkan” wajah ibunya sudah semakin pudar selepas 30 hari. Kos untuk lebih 40 hari hanya RM140 berbanding krim kosmetik dan rawatan laser yang mencecah ribuan malah puluhan ribu.
Bagus sangat ke remedi homeopathy ni?
Tidak ada satu pun ubat atau remedi di dunia yang boleh disifatkan sebagai sangat bagus. Ini pandangan saya kerana setiap ubat atau remedi ada kelebihan dan kelemahan tersendiri. Maka kadang-kadang kita perlu menganding ubat dan remedi di dalam satu masa untuk mendapat kesan terbaik.  Tetapi konsep perubatan homeopathy bukanlah bersifat “sniper” iaitu menembak tepat kepada masalah kesihatan seperti kebanyakkan ubat-ubat yang berkonsep “drug”. Sebaliknya remedi homeopathy menjadi “askar peninjau” yang mengenal pasti punca masalah dan akan bertindak merawat punca masalah tersebut. Tidak dinafikan kadang-kadang remedi homeopathy memang agak lambat, tetapi kesannya boleh diharapkan.
Ini bermakna jika merawat jeragat, bukan hanya jeragat sahaja yang dirawat tetapi remedi homeopathy akan merawat seluruh badan. Secara logiknya jika terjadi jeragat maka akan ada puncanya seperti masalah hormon yang menjadi masalah utama setiap wanita. Terjadinya jeragat pada seseorang wanita itu disebabkan oleh faktor mengandung, mengambil pil perancang dan hormone replacement therapy (HRT), di mana semuanya akibat masalah hormon. Selain dari faktor genetik, bangsa dan terdedah kepada sinaran matahari (UV).
Cara pengambilan terbaik Sepia 200 dan Melasma Free
Cara terbaik untuk “consume” kedua-dua remedi ini dengan mengguna kaedah selang-seli , kalau orang kampung saya kata “alternate”. Contohnya begini tidak semestinya di mulai dengan Sepia 200 atau Melasma Free. Jika anda bermula dengan mengambil Melasma Free contoh hari pada hari Isnin, esoknya hari Selasa Sepia 200 pula.
  • Isnin – 4 biji Melasma Free di kemam/hisap sebelum makan atau sewaktu perut kosong 3 kali sehari.
  • Selasa - 4 biji Sepia 200 di kemam/hisap sebelum makan atau sewaktu perut kosong 3 kali sehari.
  • Rabu – Melasma free, ulang langkah seperti di atas
  • Khamis – Sepia 200, ulang langkah seperti di atas
  • Jumaat – dan seterusnya sampai habis dan order yang baru hehe…
Disarankan untuk mengambil selama 90 hari berturut-turut untuk mendapat kesan yang terbaik

Melasma Free – Biochemic Untuk Hapus Jeragat (Melasma/Chloasma)

Masalah jeragat sering menganggu penampilan sesorang wanita, namun masalah jeragat jarang-jarang terjadi kepada lelaki. Ini ialah kerana jeragat atau melasma adalah berkaitan masalah hormon, dan boleh dikatakan wanita mengalami masalah ketidakstabilan hormon lebih kerap berbanding lelaki.   Kebanyakkan masalah kesihatan wanita adalah berpunca dari ketidakstabilan hormon seperti jeragat.

Kenapa Biochemic ?

Biochemic atau garam tisu adalah persediaan homeopathy di dalam bentuk mineral inorganic yang menyamai garam mineral yang terdapat di dalam tubuh manusia. Terdapat 12 garam mineral di dalam tubuh manusia, seperti yang telah dibuktikan oleh pengasas perubatan biokimia atau biochemic iaitu Dr Shuessler seorang doktor  Jerman yang mengkaji abu mayat pada akhir tahun 1880 dan mendapati terdapat 12 garam mineral di dalam tubuh manusia.

Pada pendapat Dr Shuessler 12 garam mineral ini amat penting untuk mengimbang aktiviti selular (cellular activity) dan kesihatan pada umumnya. Kekurangan garam mineral ini adalah amat kritikal untuk tubuh mengimbang sistem tubuh dan terjadi ketidakselesaan pada tubuh (dis-ease) . Penemuan ini telah memanfaatkan  jutaan orang dengan mengguna kaedah biochemic pada potensi rendah untuk membantu mempercepatkan penyerapan nutrient, proses ini akan menguatkan dan menambah tenaga kepada tisu-tisu yang hidup. Garam tisu akan memberi sokongan kepada fungsi sel yang lebih cekap mengekalkan tahap kesihatan pada tahap terbaik, menambah baik keadaan fizikal dan emosi.

Garam tisu akan membantu fungsi asas sel-sel termasuk mengimbang kuantiti air, penghadaman, menyahtoksin, elastisiti sel-sel, menambah oksigen, membekal nutrisi dan sodium-postasium pada kadar yang stabil. Kaedah ini telah terbukti berkesan lebih 200 tahun, malah amat selamat untuk bayi baru lahir, ibu mengandung dan dewasa. Melasma Free adalah gabungan beberapa remedi garam tisu yang digelar sebagai “bioplasma”. Bioplasma ini akan membantu mengimbang hormon dan akan menghapus jeragat atau melasma  yang menganggu penampilan anda.

Punca Jeragat (Melasma/Chloasma)

Punca terjadi melasma tidak dapat dikenalpasti sehingga kini, tetapi hasil dari kajian patologi (kajian penyakit), melasma mungkin berpunca dari pengambilan pil perancang, terapi penganti hormon (HRT dan progesterone), ubat penenang, sejarah di dalam keluarga dan  kerap terdedah kepada sinaran matahari. Kebanyakkan kes melasma atau  jeragat adalah berpunca kerana terdedah kepada sinaran uv yang terlalu kerap.

Kerap kali wanita mengandung juga akan mengalami jeragat, ia dipanggil chloasma. Wanita mengandung akan mengalami pertambahan hormon estrogen, progesterone dan melanocyte stimulating hormone (MSH) sewaktu trimester kedua dan ketiga. Begitu juga wanita yang mengambil terapi penganti hormon sewaktu pra dan selepas menopause, di mana hanya hormon estrogen yang menguasai tubuh wanita tersebut.

Jenis-Jenis Melasma

Centrofacial – di dahi, pipi, atas bibir, hidung dan dagu

Malar – bahagian atas pipi

Mandibular – di kawasan tulang rahang

Bagaimana mendapatkan produk ini :

Kini anda boleh dapatkan pakej lengkap jeragat

Sabun merrygold(percuma) + melasma free + sepia200 cuma RM190

Tapi dengan sms kod kupon diskaun < melas150> ke 0125806029

anda layak mendapat harga RM130 sahaja

ataupun anda boleh tambah Krim Carmino

IMG_20131220_174018

Untuk tambah krim luaran Carmino anda hanya perlu taip

SMS KOD < M4> ke 0125806029

Set Kombo Menghilangkan Jaragat

……
MASALAH JERAGAT BERTAHUN- TAHUN BUAT AKAK SEKALIAN RASA BOSAN DAN NAK MARAH …???
……

Tawaran HEBAT MONEY BACK GUARANTEE 30 Hari

SET JERAGAT KOMBO BANTU ANDA PUDARKAN JERAGAT
SEAWAL 7 HARI

SMS/WASSUP KOD < BIOkombo> ke 0125806029

Adakah Akak sekalian mengalami situasi dibawah???

tompok hitam jelas di pipi, hidung dan dahi

terpaksa pakai bedak tebal-tebal untuk tutup jeragat

muka bertampung-tampung dan tak sekata

akak kena pakai tudung macam bumbung khemah untuk
cover jeragat yang makin hitam

rasa tak confident untuk bercakap dengan orang lain

rasa tak selesa dan terpaksa menunduk bila jumpa orang

dah cuba macam-macam namun jeragat makin gelap dan jelas

Di sebabkan JERAGAT Yang umur 30 tahun nampak macam 43 tahun…yang umur 40an nampak macam 50an… baju dah cantik, tapi di sebabkan jeragat kulit nampak kusam,kering dan kehitaman..

KINI AKAK SEKALIAN RASA PUTUS ASA DAN BIAR SAHAJA JERAGAT TU MAKIN HITAM DAN BERTAPAK DI MUKA KITA

JANGAN BEGITU..

HANYA YANG TAK PUTUS ASA SAHAJA AKAN BERJAYA.. CUMA KITA TAK JUMPA CARI YANG BETUL..

KINI AKAK SEMUA MESTI BERSEMANGAT SEMULA..

SEBAB KAMI DAH JUMPA JALAN KELUAR BAGI SEMUA MASALAH JERAGAT DAN BINTIK HITAM DIWAJAH KITA

.
.

Kebanyak JERAGAT ni kena terutama pada wanita atas sebab

Akak nak tahu kenapa jeragat boleh timbul ?

Jeragat terjadi disebabkan oleh faktor hormon, genetik,cuaca dan penggunaan alat kosmetik yang mengandungi pengelupasan.

Faktor umur adalah faktor utama. Kebiasaan jeragat terjadi kepada wanita yang berusia 25 tahun keatas. Perubahan hormon yang berlaku kepada mereka menyebabkan jeragat terjadi.

===========================================

Jeragat akan terjadi seperti spot di dalam beberapa bentuk, secara klinikal jeragat ini akan di kategorikan sebagai;

Centrofacial; terjadi di dahi, pipi, hidung dan di atas bibir

Malar; di pipi dan hidung

Lateral; terjadi di pipi

Mandibular; kawasan rahang

Kemerahan dan meradang yang juga dipanggil erythrosis pigmentosa faciei.

Poikiloderma of Civatte; kemerahan dan terjadi di bahagian tengkuk, kerap kali terjadi kepada pesakit yang berumur 50 tahun ke atas.

Brachial cutaneous dyschromatosis; yang terjadi di bahagian dada dan bahagian atas lengan.

Jadi cara paling berkesan untuk menghapuskan jeragat ini adalah dari DALAM dan LUAR kulit

Oleh itu kami syorkan anda menggunakan SET KOMBO ANTI JERAGAT

SETKOMBO ini terdiri dari :

1. Biowhite (ubat makan)
2. BioFree (ubat makan)
3. Serum
4. Free sabun

SET LENGKAP INI BERTINDAK MENGHAPUSKAN JERAGAT DENGAN :

❥ memudarkan JERAGAT seawal 7 HARI

❥ menutup pori-pori terbuka dan mengurangkan cela di wajah

❥ mencerahkan wajah dan memudarkan kawasan kulit yang gelap
dari bawah lapisan kulit

❥ membantu menegangkan kulit agar garis halus diwajah hilang

❥ anti kanser dan anti penuaan

❥ mengimbangi kelembapan kulit agar tidak kering dan kusam

❥ pipi bertambah licin dan halus serta lembut

❥ kulit manjadi makin gebu dan nampak muda

================

CR Pengambilan dan Penggunaan SET KOMBO :

➤ bersihkan wajah dengan sabun 2 kali sehari
➤ pakaikan serum di tempat yang berjeragat dan boleh ratakan ke seluruh wajah
➤ ambil 3 biji Biowhite dan di hisap seperti gula-gula
➤ besoknya ambil pula BioFree berselang seli dengan BioWhite

Mudah kan….

SET KOMBO INI SANGAT BERKESAN KERANA IA BERTINDAK DARI LUAR DAN DALAM..

APA TUNGGU LAGI…..

JOM DAPATKAN SEKARANG !!!!!

HARGA

1. Biowhite (ubat makan) : RM80
2. BioFree (ubat makan)  : RM80
3. Serum  RM60
4. Free sabun RM40

Total RM260 RM170 sahaja (diskaun RM90)

(terhad untuk 50 pembeli terawal sahaja)
- FREE POSTAGE
- FREE GIFT (sabun beharga RM40)

SMS/WASSUP KOD < BIOkombo> ke 0125806029

Rahsia Badan Kurus Dengan Exotic Slim Shot

 

anigif emma

Assalamualikum….

Alhamdulillah…akhirnya keluar juga produk berasaskan

Perubatan homeopathy san perubatan ayurveda dan

kehebatan teknologi korea telah menghasilkan produk

yang hebat dalam membantu kita menurunkan berat badan dan membakar lemak secara selamat dan teratur..

Memperkenalkan produk terbaru Exotic Slim Shot yang amat berkesan dalam menurunkan berat badan..

Kini masalah lemak berlebihan dan pinggang menggelebeh tiada lagi

Secara umumnya Exotic slimming Shot ini membantu anda:

1) Membantu Meningkatkan Kadar Metabolisma dalam badan

2) Menggalakkan pembakaran lemak dan menurunkan kadar kolesterol

3) Membantu menguatkan imun sistem dalam badan

4) Membantu menyingkirkan toksin dalam badan

5) Membantu meningkatkan kalsium pada tulang

6) Mencantikkan kulit dengan menggalakkan pembaikan dan 7) pembentukan tisu dengan menyumbang bahan kolagen untuk kulit dan awet muda

Membantu melancarkan proses pencernaan dan seterusnya menurunkan berat badan

9) Membantu menyingkirkan selulit (lemak degil) dari lapisan bawah kulit

10) Meningkatkan tenaga dan badan lebih berasa cergas dan sihat

11) Membantu mengawal pembentukan lemak baru dalam badan

12) Membantu menyerikan wajah dan mengelak wajah dari menjadi kusam

13) Mengmbalikan bentuk badan yang ramping !..

14) mengecilkan bahagian peha , pinggu , dan lengan dengan cara pembakaran secara semula jadi

15) Dapat membentuk badan dengan pengurangan dari segi Inci .

16) Mengurang kembung perut dan gas serta mempertingkatkan pengurangan berat badan.

17) Membersihkan parasit, cacing dan telur-telurnya.

Saya dah tak sabar nak oder sekarang juga nak oder

Sms <ESS170> ke 0125806029

Info Lanjut klik gambar di bawah

Rahsia PAyudara Menarik Dengan SSQ1&2

Assalamualaikum..

Semoga anda sihat dan ceria selalu..

Alhamdulillah kini genap 4 tahun kami menjalankan perniagaan Homeopathy secara online..

Lebih dari 10,000 set penjagaan payudara SSQ1&2 telah pun terjual ….

Alhamdulillah repon yang positif serta banyak manfaat yang di perolehi oleh customer2 kami..

Produk SSq1&2 membantu wanita miliki :

- payudara yang tegang

- payudara yang sihat dan peredaran darah yang lancar

- membantu ibu menghasilakn lebih banyak susu

- meningkatkan hormon pertumbuhan agar payudara lebih besar dan mantap

- mencantikkan struktur payudara agar kelihatan cantik dan seksi

- menaikkan kembali payudara yang kendur dan menggelebeh akibat aktiviti penyusuan dan hubungan seksual

Info Lanjut klik gambar di bawah