Bagaimana Garcinia Cambogia Membantu Untuk Berat Badan

Dalam bahasa saintifiknya garcinia combogia adalah sejenis tumbuhan tropika yang banyak manfaatnya.

Garcinia Cambogia Untuk Berat Badan: Dalam kajian yang melibatkan 60 lelaki obes dan wanita, kumpulan ini diberikan Garcinia. Cambogia selama lapan minggu. Didapati HCA dapat membantu orang ramai mengurangkan berat badan berbanding dengan kumpulan plasebo yang mengambil makanan tambahan dummy.

garcinia-cambogia

Satu kajian ke atas tikus obes jantan menunjukkan keberkesanan herba ini untuk menekan pengumpulan lemak badan. Kajian ini termasuk keselamatan dalam menggunakan dos tinggi dengan ujian histopathological. Dos pada kadar 389 mg bagi setiap kg berat badan setiap hari (Terlalu banyak daripada dos biasa) adalah didapati selamat dan tanpa menyebabkan kesan toksik pada buah zakar.

Kajian ini mencadangkan bahawa ekstrak Garcinia Cambogia menghalang pengumpulan lipid dalam sel-sel lemak di dalam tisu adipos (saiz titisan Lemak dikurangkan daripada mikron 30-40 10-20 mikron). Satu lagi kajian daripada Biokimia Molekul terbukti dalam masa 90 hari kajian keberkesanannya dalam pengurusan berat badan berlebihan. HCA 60% yang mengandungi ekstrak Garcinia Cambogia untuk menggalakkan pengoksidaan lemak, meningkatkan pelepasan serotonin dan ketersediaan di dalam otak, normalisasi profil lipid dan pengurangan paras serum leptin dalam individu berlebihan berat badan. Ini menunjukkan garcinia combogia ini terbukti selamat dan tiada kesan sampingan bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan. HCA, ekstrak bio-tersedia Garcinia Cambogia didapati selamat untuk kegunaan manusia. Kajian ini dijalankan untuk mengetahui kesan HCA pada berat badan dan perut profil ekspresi gen lemak tikus Sprague-Dawley.

Kajian telah membuat kesimpulan bahawa HCA didapati berkesan untuk menyekat pertambahan berat badan badan pada tikus. Walau bagaimanapun, tahap plasma leptin tidak terjejas dan tahap leptin lemak dalam perut diturunkan. Satu lagi kajian mendapati Garcinia boleh menrencatkan kobohidrat dan ini secara tidak langsung membantu menurunkan berat badan.

Kajian ini menilai kesan ekstrak Garcinia 3.3% pada leptin serum dan insulin. Hasil kajian mencadangkan bahawa suplemen herba ini baik untuk mengurang paras glukosa dalam badan. Oleh itu bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan pengambilan garcinia extra strenght dapat membantu anda merelisasikan impaian anda.

Harga

RM190

Garcinia Cambogia + R79 : RM250

CARA MEMESAN

SILA TAIP

 Garcinia Cambogia | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

ATAU

SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

 

APA PERISAI ANDA DI BULAN PUASA DAN MENJELANG HARI RAYA

SALAM RAMADHAN BUAT ANDA YANG SEDANG MENJALANI IBADAH PUASA… DAN BAKAL MENYAMBUT HARI RAYA…

Melihat juadah berbuka pasti semua tak tahan…daoat pula jalan-jalan di bazar ramadhan..seharian berpuasa pasti badan penanat dan nafsu utnuk makan pasti tidak dapat di bendung…saya juga begitu…

Garisan ( selulit)mudah timbul untuk mereka yang bertambah berat badan

Buat apa nak tipu…memang ramai di kalngan kita akan makan sepuas hati bagi memenuhkan perut yang kosong sepanjang bulan ramadhan ini…

Apa jadi…ramaia dikalangan kita cepat naik berat badan…tapi yang penting anda mempunyai perisai atau pemotong lemak-lemak yang dibina oleh anda sendiri..hehehe…

Tahniah saya ucapkan kepada anda yang telah memiliki produk phytolacca saya yang kini hampir kehabisan stok oleh kerana sambutan yang hangat setiap bulan…kerisauan saya stok ini tidak cukup untuk akhir bulan puasa ini…

Dengan mengambil Phytolacca Amricanna setiap hari atau 2 kali sehari pada bulan puasa ini ia dapat memecahkan lemak-lemak yang di bina setiap hari oleh badan kita…testimoni menujukkkan pada bulan puasa yang lalu..ramai customer saya yang kuat makan dapat maintain berat badan meraka…alhamdulillah…. Jadi dapat la pakai baju raya mengikut saiz baju yang di beli…

Yela sape yang tak nak badan macam siti norhaliza ni…

Yang penting baju anda tak ketat dan sendat sebelum menyambut Hari Raya

Moga anda slim di Hari raya tahun ini

KLIK GAMBAR DI BAWAH JIKA ANDA DAH BERSEDIA TURUNKAN BERAT BADAN

CARA SELAMAT DAN BERKESAN TURUNKAN BERAT BADAN

Phytolacca Americana

Phyto kini sudah terbuti berkesan untuk menurunkan berat badan secara semuajadi menggunakan rumusan homeopathy dan diproses menggunakan teknologi terkini. Phyto juga berfungsi mengurangkan selera makan secara semulajadi tanpa mennggalkan kesan keletihan dan kesan sampingan yang boleh membahayakan kesihatan.

Remedy homeopathy memang sejak dahulu lagi terbukti berkesan dapat mengurangkan berat badan dan ini sudah terbukti berkesan dengan banyak testimonial dan pengakuan diterima. Oleh itu dalam mencari ubat kurus atau pil kurus mestilah memastikan ia bebas kesan sampingan yang merbahaya dan bersifat sementara

tip-kurus badan

Kali ini kita membincangkan tentang cara yang selamat dan berkesan untuk menurunkan berat badan dan bebas kesan sampingan.

Terdapat banyak produk dipasaran yang boleh menguruskan berat badan.Persoalannya adakah produk tersebut selamat dalam jangka masa panjang? Jadi dalam memilih produk yang berkesan dan selamat.Kita sebagai pengguna haruslah bijak. Ada yang hendak kesan yang cepat dan kalau boleh sepantas kilat.

Produk berasaskan homeopathy adalah pilihan terbaik sebab sudah terbukti produk homeopathy bebas kesan sampingan dan tidak tertakluk dibawah akta racun 1952. Ini menunjukkan remedy homeopathy ini selamat dan bebas kesan sampingan. Kini pengetahuan dan pandangan masyarakat telah berubah,mereka sudah pandai memastikan produk yang baik untuk mereka.

Oleh itu, adalah menjadi tanggungjawab bersama dalam membuat pilihan tepat. Produk homeopathy seperti phyto,R79 dan lain-lain lagi sudah terbukti selamat dan bebas kesan sampingan. Ini kerana produk ini diformulasi dengan kaedah homeopathy dan bebas segala kesan sampingan yang memudaratkan. Beza produk homeopathy dan produk lain adalah cara pengambilannya. Biasa homeopathy atau biochemic diambil semasa perut kosong dan ini membuktikan produk ini selamat kerana tiada tindak balas seperti pedih ulu hati,perut memulas dan sebagainya ketika diambil semasa perut kosong.

KLIK GAMBAR DI BAWAH JIKA ANDA DAH BERSEDIA TURUNKAN BERAT BADAN

CARA PALING PANTAS DAN SELAMAT TURUNKAN BERAT BADAN

ANDA MEMPUNYAI CABARAN

MENURUNKAN

BERAT BADAN….

INGIN NAMPAK LANSING DAN RAMPING…..

TELAH MENCUBA PELBAGAI PRODUK TETAPI TIDAK JUGA BERJAYA MENURUNKAN BERAT BADAN…

SUDAH HABIS BERIBU-RIBU RINGGIT UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN

BADAN SUDAH TIDAK SEPERTI DULU….

PASANGAN ANDA MERUNGUT TENTANG BENTUK BADAN ANDA

USAH BIMBANG KAMI BANTU ANDA

Dalam Masa 5 minit ini kami akan memberitahu anda bagaimana formula hebat kami dapat membantu anda mendapatkan badan yang

kurus lansing dan cara memecahkan lemak di badan anda

r79-twin

Salam sejahtera,

Mengapa dah pelbagi produk dicuba tetapi masih lagi berlakunya faktor yo yo. Kejap turun dan kejap naik dalam ertikata tidak kekal lama.

Masalah ini berlaku disebabkan faktor matabolisme yang tidak seimbang dan kurang aktiviti riadah serta pengetahuan makanan seimbang yang diamalkan ditambah lagi dengan produk yang bersifat sementara menahan selera makan sahaja bukanya bersifat holistik.

Penggunaan produk kurus yang selamat adalah penting untuk kesihatan, oleh itu adalah penting bagi kita memastikan pemilihan produk yang sesuai dan tepat untuk diri kita.Sebagaimana yang anda ketahui lambakan produk kurus dipasaran adalah satu saingan yang baik dan yang paling penting keinginan untuk menguruskan badan harus disusuli dengan pengetahuan yang lengkap tentang produk kita ini.

JANGAN SAMPAI ANDA JADI BEGINI…!!!!!

http://2.bp.blogspot.com/_KRGdYhWNPQE/TDm5pTGNXMI/AAAAAAAAAKs/pw09VvYYcZI/s1600/wanita+gemuk.jpg

wanita gemuk

[leaning-on-a-post.jpg]

http://infogres.com/wp-content/uploads/2010/12/wanita-gemuk.jpg

http://gigazine.jp/img/2008/02/17/fattest_man_diet/wfatty_m.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_RmXPt9iK1SU/TQL7sNIZIvI/AAAAAAAAALI/xYXS_B1FRco/s1600/images.jpg

[thunderthighs.jpg]

[Belly_20bama_small.jpg]

Salah satu produk kurus atau produk slimming yang baik adalah yang berasaskan homeopathy. Mengapakah produk homeopathy, ini kerana produk homeopathy sudah terbukti selamat dan oleh kerana itu produk homeopathy tidak diletaka dibawah akta racun 1952 dan tidak memerlukan KKM bagi single remedy.Produk homeopathy juga biasanya disebut remedy atau persediaan dan bukannya disebut ubat.

Salah satu produk homeopathy dipasaran adalah phytolacca  yang berbentuk cecair.Produk ini secara semulajadi menurunkan berat badan dan menghapus lemak dengan semulajadi tanpa kesan mendadak atau “yoyo”. kandungan phytolacca terdiri daripada  mengandungi allium sat,bladder wrack,phytolacca americana,grape fruit dapat menyingkir lemak secara semujadi tanpa meninggalkan kesan seperti cirit-birit, kekurangan air yang mendadak serta keletihan dan kelesuan

Lemak dan toksin yang tidak diperlukan disingkirkan melalui proses semulajadi seperti perkumuhan,perpeluhan dan disamping itu tidak menganggu fungsi buah pinggang yang boleh merbahayakan kesihatan.Oleh itu memilih produk homeopathy adalah salah satu alternatif yang baik unutk kesihatan anda. Kurus dan slim dengan selamat.

Oleh itu dalam perubatan homeopathy ia bukan bersifat sementara tetapi mengurangkan berat badan secara tetap dalam masa yang relatif munasabah. Bukannya kesan segera tetapi hasiknya sementara sahaja.

Phytolacca  adalah sejenis revolusi homeopathy dalam bentuk tablet dibuat daripada bahan-bahan tumbuhan semulajadi dan diproses dengan keaedah homeopathy yang sudah terbukti beratus tahun selamat daripada kesan sampingan.Phytolacca ini keunikannya menyamai Accai Berry yang popular diseluruh dunia.Oleh itu anda tidak perlu berbelanja sehingga ratusan dollar untuk mendapat khasiat yang sama seperti acai berry.

Gabungan penggunaan phytolaca  dengan R79 juga menghasilkan impak yang lebih baik kerana R79 berfungsi menghapuskan lemak tepu dan menjaga kesihatan jantung kita.

R79 berfungsi untuk memecahkan lemak tepu bagi mereka yang sukar menurunkan berat badan. Selain daripada itu R79 berfungsi mengawal kadar kolesterol didalam darah dan mengawal tekanan darah. Bagi mereka yang sudah puas makan pelbagai produk kurus tetapi sukar juga lemak-lemak tepu nak turun.Pengambilan R79 akan mampu memecah lemak-lemak tepu yang terkumpul. R79 diformulasi dengan gabungan allium satium dan beberapa jenis herba yang selamat yang diproses dengan kaedah Homeopathy. R79 juga mencegah kita daripada penyakit jantung. Penggunaaannya bersama Phytolacca  akan menghasilkan kesan maksimum. R79 bertindak secara semulajadi membuang lemak tepu daripada saluran berpeluhan dan najis.Pengambilannya tidak akan menyebabkan cirit-birit atau perut memulas dan sebagainya.

R79 juga digunakan untuk merawat masaalah tekanan darah tinggi, untuk peredaran darah dan kolesterol dalam darah, masaalah jantung yang lemah dan kesumbatan kolesterol dalam jantung, resah gelisah dan perasaan was-was, pelupa, merawat pesakit stroke dan vertigo.

Sila baca penyataan dibawah yang menunjukkan produk homeopathy adalah selamat

Produk homeopathy tidak memerlukan kelulusan KKM kerana ubat Homeopathy tidak tertakluk dibawah akta racun 1952. Bayangkan ubat kurus lain yang memerlukan anda makan selepas makan. Tetapi berbeza produk Homeopathy ini kerana anda perlu makan sebelum makan dalam ertikata perut kosong.Ini menunjukkan produk Homeopathy adalah selamat tanpa ada kesan tindakbalas walaupun perut kosong.

Ubat kurus dipasaran kebanyakan akan menyebabkan kesan seperti panas badan,cirit-birit,ulser dan sebagainya.Berbeza dengan ubat yang berasaskan Homeopathy.Bagi sesetengah wanita untuk mendapat tubuh yang menarik, wang ringgit bukanlah ukuran atau sekatan lagi. Bila terdengar sahaja produk yang dikatakan baik dipasaran tanpa mengira kesan sampingan atau bahaya yang bakal menanti terus menjadi pilihan bagi mereka yang ingin untuk kelihatan ramping dan menawan.

TESTIMONI

1. SAM – dari Selangor.

“ha ha ha, saya turun 2 kilo” Terkejut saya membaca sms tersebut. SMS itu datangnya dari seorang lelaki yang mempunyai berat badan 120kg , berumur 38 tahun dan belum berkahwin. Beliau juga tidak merokok tetapi mempunyai tabiat pemakanan yang agak ekstrem.

Kata Sam, dia bercadang untuk berkahwin pada tahun hadapan tetapi memandangkan tubuhnya yang besar dia berusaha mencari ubat lansing dan telah mencuba pelbagai ubat dipasaran namun berat beliau tetap “degil” untuk turun.Dipendekkan cerita , Sam mengambil ,PHYTOLACCA AMERICANA 3 in 1. Selepas 5 hari hasilnya seperti SMS diatas.

2. Azirah Mahmud – Seremban

Salam azhaan, Setelah menggunakan Phytolacca  selama seminggu, badan saya turun 3 kg. Bestlah azhaan, sebelum ini susah sangat nak turun. Bila makan phytolacca ni, saya tidak berdiet sangat tapi tetap turun juga. Dulu ada ambil sejenis JUS tapi kena ikut diet. Tak tahan rasanya. hasilnya turun naik. Ini masuk minggu kedua harap dapat turun lagi 2 kg. Insyallah.

3. Hazman Ahmad – Johor

Azhaan, sejak makan phytolacca amercina ini, saya kurang bernafsu sikit nak makan benda yang manis.Minggu kedua makan benda ini, pergi jalan-jalan ke shopping complex,nampak timbang,saya terus timbang. Terkejut  juga turun hampir 5 kg. Padahal saya tak pantang makan langsung. Yang bagus phytolacca ini dia tak de kesan buang2 air lah. Cuma senang aje nak buang air.Bukan cirit. Nanti Azhaan simpakan saya stok 2 set. Cukup bulan nak order lagi.

4. Abd Ghani

Saya dah 3 minggu guna phytolacca ini.Sebelum ini pernah guna bermacam-macam produk,Turun sejekap,lepas tu naik balik. Sejak amal phytolacca . Walaupun turun dalam minggu pertama 1 kg sahaja. Tapi yang paling saya puji dia tak naik-naik. Alhamdulillah 3 minggu dapat 4 kg. Saya suka sebab produk ini produk homeopathy yang pertama kali saya cuba dan hasilnya memang saya tiada nak terasa nak buang air yang mendadak,badan panas dan alahan lain. Insyallah saya kan teruskan amalkan sehingga dapat berat badan ideal.

HARGA

1. set phto drops sahaja harga jual = RM120 RM95 ( Kod : PH03)
2. Set phyto drops + BC20 =RM155 RM120 (Kod : PH04)
3. Set phyto drops ++BC20+ 2 kotak R79 = RM230 RM190(Kod:PH05)

4. Set phyto drops + 2 kotak R79+BC20 + Spray Slimist =RM300 RM260 (Kod:PH06)

 

CARA MEMESAN

Untuk mendapatkan harga diskaun anda hanya perlu sms KOD produk

SILA TAIP

| NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

TAPI MUNGKIN ANDA BERFIKIR BANYAK KALI UNTUK MENGELUARKAN RM150

BAYANGKAN TUBUH ANDA LANSING SEPERTI INI

http://becomeafitnessmodel.org/wp-content/uploads/2011/09/jnl-become-a-fitness-model-program.jpg

SUDAH PASTI ANDA SEMAKIN BERSEMANGAT SETIAP HARI…

RAKAN-RAKAN ANDA MEMUJI ANDA….

ANDA TIDAK LAGI MERASA RENDAH DIRI..

ANDA DAPAT PAKAI APAJUA JENIS PAKAIAN YANG ANDA IDAMKAN

TIADA LAGI KESEDIHAN DALAM HIDUP ANDA

ANDA MAKIN KONFIDEN DENGAN HIDUP ANDA

HIDUP MAKIN CERIA….

YANG PALING PENTING ORANG TERSAYANG MAKIN MENYAYANGI ANDA….

SEGALA KENIKMATAN DI ATAS TIDAK TERNILAI OLEH WANG RINGGIT……

BERTINDAK SEGERA…….!!!!!!!!!!

TIADA APA YANG MUSTAHIL DALAM HIDUP INI…

HANYA YANG TIDAK BERPUTUS ASA SAHAJA AKAN MENANG DAN KECAPI APA YANG MEREKA INGINKAN…

YANG BENAR,

AZHAAN