Bayangkan Anda Jadi Begini

Bayangkan Anda Jadi begini

ANDA MAMPU MENGATASINYA…

PENINGKATAN BERAT BADAN YANG KECIL ITU JIKA TIDAK DISEDARI BOLEH MEMBAWA KEPADA KESAN SEPERTI GAMBAR DI BAWAH

http://2.bp.blogspot.com/_KRGdYhWNPQE/TDm5pTGNXMI/AAAAAAAAAKs/pw09VvYYcZI/s1600/wanita+gemuk.jpg

wanita gemuk

[leaning-on-a-post.jpg]

http://infogres.com/wp-content/uploads/2010/12/wanita-gemuk.jpg

http://gigazine.jp/img/2008/02/17/fattest_man_diet/wfatty_m.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_RmXPt9iK1SU/TQL7sNIZIvI/AAAAAAAAALI/xYXS_B1FRco/s1600/images.jpg

[thunderthighs.jpg]

http://berita-it.com/wp-content/uploads/2011/01/Carol_Yager.jpg

[Belly_20bama_small.jpg]

LAKUKAN SESUATU SEMENTARA ANDA MASIH BELUM JADI BEGINI

KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK PRODUK MENURUNKAN BERAT BADAN

phytolacca-americana 3 in 1

TESTIMONI PENGGUNA PHYTO

Walaupun tanpa bahan merbahaya didalam formula Phytolacca Americana 3in1, kesan kepada pengguna amatlah dikagumi. Tanpa perlu senaman yang berat dan diet yang melampau-melampau, berikut testimonial pengguna Phytolacca Americana 3in1:

Shamsul, 38 Bandar Baru Bangi Selangor.

Phyto ni pada mulanya saya ambil just nak try aje, tapi selepas 1 minggu mengambil saya terasa agak dahaga dan kerap minum air, selera makan pun berkurangan. Saya terus membeli alat timbang , dan amat gembira berat saya sudah kurang 2 kilo dalam 1 minggu. Berat saya 120 kilo dan akan berusaha untuk mendapatkan 80 kilo dulu.

Noor Azian, Ipoh Perak

Saya tak alami masalah gemuk , cuma rasa nak kuruskan sikit. Rasa bila pakai baju yang lama agak ketat. Saya memang telah lama amalkan remedi homeopati untuk migrain , dan kini dah ok migrain saya. Kini saya mencuba Phytolacca Americana 3in1 dan rasa amat bagus. Berbaloi dalam seminggu saya dapat turunkan 2 kilo dan tak jadi macam ubat kurus yang lain-lain asyik nak buang air besar dan air kecil jer

Shahril, Kuala Lumpur

Lepas kahwin badan saya macam di pam-pam, dari 60 kilogram naik hingga 95 kilo. Jongging , main futsal dan terbaru main basikal pun payah nak turun berat badan. Lepas terbaca diblog saya order Phytolacca Americana dan doktor homeopathy mencadangkan saya ambil bersama garlic R79. Selama 3 bulan saya amalkan dengan disiplin tanpa henti-henti. Saya amat gembira bila dalam 3 bulan saya dapat turun 15 kilo lebih.

Iza, Alor Star Kedah

Mula-mula risau juga menjadi ke tidak Phytolacca ni, lepas 15 hari pakai kesannya amat memuaskan hati saya, apa lagi kawan-kawan yang jadikan “bahan kajian” pun terus order 6 kotak sekaligus. Siap-siap nak raya ni kan.

Nik, Puchong Selangor

Saya ni suka bertanya sebelum membeli , biar faham betul-betul. Mujur la doktor rajin menjawab. Biasa la orang perempuan bila dah berkahwin dapat anak badan pun mula la membesar. Syukur Phytolacca memberikesan positif suami dan kawan-kawan tegur saya nampak kurus sikit sekarang

Ani, Bangsar

Ubat kurus yang pernah saya makan, sampai tak boleh tidur dibuatnya, serik saya. Tapi Phytolacca Americana 3in1 ni lain dari ubat-ubat yang pernah saya makan. Saya dapat turunkan 4 kilo lebih dalam 2 minggu ok la kan kesan dia pun tak teruk. Cuma rasa dahaga , tapi elok juga kerana saya minum air kosong dengan banyak sekarang.

PHTO BANTU TURUNKAN BERAT BADAN


http://www.kosmo.com.my/kosmo/pix/2008/0416/Kosmo/Kesihatan/ke_01.1.jpg

Kurus dan berat badan ideal menjadi idaman wanita dan lelaki. Dengan peningkatan gaya hidup masa kini menyebabkan masalah obesiti (kegemukan) bukan sahaja dialami oleh orang dewasa. Malah masalah kini kian meruncing kepada kanak-kanak dan remaja.

Diet yang tidak seimbang dan diburukkan lagi dengan gaya hidup yang membudayakan makanan ringan dan makanan segera. Pengambilan makanan seperti burger,ayam dan lain-lain lagi yang tidak terkawal telah menyebabkan masalah kegemukan dikalangan remaja dan kanak-kanak di tahap membimbangkan sehingga Kementerian Pelajaran sendiri telah menganjurkan program makanan sihat dan mengenal pasti masalah kegemukan ini di sekolah. Ini menunjukkan masalah obesiti adalah masalah yang kian meruncing pada masa kini.

Apabila badan kita gemuk, ia akan menimbulkan masalah bukan sahaja pada penampilan diri tetapi pada masalah kesihatan. Orang gemuk (obesiti) akan terdedah kepada pelbagai jenis penyakit kronik seperti masalah darah,jantung,alahan dan pelbagai lagi penyakit kronik. Masalah kegemukan ini perlu diatasi dengan diet terkawal,amalan bersenam dan pengambilan ubat kurus juga perlu berhati-hati dan pastikan ubat yang bebas kesan sampingan.

http://www.jomdiet.com/wp-content/uploads/2010/07/masalah-obesiti-262x300.jpg

Dipasaran banyak ubat kurus kerana disebabkan permintaan untuk menguruskan badan tinggi pada masa kini. Dalam memilih ubat yang boleh membantu kita menguruskan berat badan kita sebagai pengguna harus bijak. Perkembangan masa kini, menuntut kita prihatin dengan masalah pemilihan ubat. Ubat kurus yang paling selamat adalah ubat kurus yang tidak menggunakan bahan kimia dan bahan terlarang yang boleh memudaratkan kesihatan badan dikemudian hari.

Penemuan teknologi homeopathi yang terkini, telah memberi harapan baru kepada mereka yang  mengalami masalah obesiti. Sebagaimana yang kita ketahui ubat homeopathy atau biochemic bebas kesan sampingan. Ubat kurus dan mengurangkan badan homeopathy seperti phytoadalah rumusan yang paling selamat dan bagus untuk mereka menurunkan berat badan secara konsiten tanpa kesan “yoyo”. Disamping itu pengambilan phyto dalam tempoh 3 bulan awal adalah penting unutk membersihkan segala sisa-sisa toksin didalam badan kita supaya proses menurunkan berat badan dapat dilakukan. Ramai yang gagal dalam menurunkan berat badan disebabkan toksin dalam badan tidak dapat dinyahkan.

Faktor ini menyebabkan mereka sukar menurunkan berat badan walaupun berpuluh ubat diambil tetapi kesan penurunan tidak berlaku. Dalam rawatan homeopathy tempoh 3 bulan pertama adalah penting kerana dalam bidang homeopathy punca segala penyakit harus ditangani dahulu sebelum rawatan seterusnya diteruskan. Ramai yang tidak sanggup menunggu lama,tetapi hasilnya mereka juga sering gagal disebabkan penurunan berat badan hanya terjadi sementara dan tidak kekal lama.

Phytobukan sahaja ubat menurunkan berat badan,. Ia juga berfungsi sebagai agen anti kanser yang bagus. Malahan kajian terbaru juga menunjukkan remedy ini juga berkesan merawat penyakit AIDS. Oleh itu dalam memilih ubat kurus atau produk menguruskan badan .Faktor kesan sampingan juga haruslah dititik berat.

KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK PRODUK MENURUNKAN BERAT BADAN PALING LARIS